Thursday 17 May 2012

Aku Menyintai NYA








ALLAH SANGAT MENYINTAIKU...











Begitu banyak nikmat Allah yang diberikan kepada ku.
Tetapi terkadang kala aku bersyukur.....






<3 Bila Allah memberiku petunjuk, maka ketahuilah bahawa DIA mencintaiku.
<3 Bila Allah memberiku kesempitan, kesulitan dan musibah, maka ketahuilah bahawa DIA mencintaiku
<3 Bila Allah memberiku sedikit, ketahuilah olehku bahawa Dia mencintaiku dan akan memberri banyak lagi di akhirat.
<3Bila Allah memberi kesabaran kepadaku, aku tahu Dia akan memasukkanku dalam orang-orang yang beruntung.

<3 Bila Allah memberiku kesedihan, aku tahu Dia mahu menguji keimananku.
<3 Bila Allah nikmat Islam, puasa, solat, Al-Quran dan tarbiyah kepadaku. Aku tahu Dia sangat menyintaiku. Jadi aku akan pesan pada hati dan jiwa ku jangan abaikan sahaja amalkanlah.

JIKA AKU TAHU ALLAH SANGAT MENYINTAIKU TAPI KENAPA AKU MASIH TERDIAM DAN BERTERUSAN BUAT DOSA??/
ya Allah ampunkanlah dosa-dosaku ini








No comments: